Börjar om

 
 
Hejsan!

Länge sen man gick in på den här bloggen! Kollade mina gamla inlägg, haha! Hade så konstiga inlägg så tänkte börja om från början, har raderat arkivet och fixat en snabb header. 
 
Min sommar har varit skön! Inte så kul som jag förväntade mig men endå as najs. I början hände typ ingeting men sen började man träffa mer folk osv.
 
Och sen i Augusti åkte och jag Feffe till min mormor och morfars hus i Spanien men våra familjer. Det va det bästa på hela sommarn! Bästa semestern i mitt liv. Saknar det super mycket. Vi har typ världens bästa grannar där. Saknar lilla Christian och Joe. Så jävla sköna! Älskar engelska killars brittiska! Håller fortfarande kontakten med Joe och Chris, vi brukar snacka på facetime men lilla Christian har inte ringt en haha, är bara vän med hans storebror Jamie på facebook. 
 
Pallar inte skriva så mycket mer. Juste jag är sjuk så har varit hemma nu i två dagar. Ap tråkigt, dels är det ju Fredag idag så jippi, fredag. 
 
Puss och hej!
 




Namn:


Mail: (bara jag ser)


Blogg/hemsida:


Kommentar:

Kom ihåg mig?