Monday

Hejsan på er.

Haft en bra dag? Jag slutade 13:35 idag och efter skolan skulle jag igentligen träffa Emma men hade glömt att Inez skulle komma hem till mig för mamma skulle ha någon sak med några kompisar och Inez mamma. Så jag och Inez åkte hem till mig efter skolan och så bad mamma oss att baka, så vi bakade chocolate chip cookies men vi hälde i förmycke bikarbonat så dom blev helt luftiga och äckliga. Haha grymma vi är... Men sen kom typ alla mammas kompisar och så kom Feffe också! Vi kollade på lite film men sen gick vi och kollade på alla kläder i vardagsrummet. Haha jag och Inez provade jätte fula mössor, hahahaha asså toddheads. Men alla åkte för typ 30 minuter sen och nu sitter jag här och bara chillar. Puss på er!



Namn:


Mail: (bara jag ser)


Blogg/hemsida:


Kommentar:

Kom ihåg mig?